(Gy13) Sunne /2 4.9 km, Rajt: 2024. március 1. 16:00
Rallylive.hu - Amatőr pilóta - Gy13 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Hering Krisztián #123 Ford Puma Rally1 HYBRID
|
Amatőr pilóta |
2:41.838 |
109.0
|
|
2.
|
Kiss Patrik István #2385 Ford Puma Rally1 HYBRID
|
Amatőr pilóta |
2:43.776 | +1.938 +1.938 |
107.7
0.40
|
3.
|
Szabó István II #1313 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID
|
Amatőr pilóta |
2:44.031 | +2.193 +0.255 |
107.5
0.45
|
4.
|
Király Gergely #3057 Hyundai i20 N Rally1 HYBRID
|
Amatőr pilóta |
2:47.710 | +5.872 +3.679 |
105.2
1.20
|
5.
|
Ifj. Szilasi Tamás #1306 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID
|
Amatőr pilóta |
2:56.512 | +14.674 +8.802 |
99.9
2.99
|
6.
|
Faragó Gábor #1305 Ford Puma Rally1 HYBRID
|
Amatőr pilóta |
2:58.337 | +16.499 +1.825 |
98.9
3.37
|
7.
|
Bakos Martin #5183 Ford Puma Rally1 HYBRID
|
Amatőr pilóta |
3:03.937
5.000
|
+22.099 +5.600 |
95.9
4.51
|
Rallylive.hu - Amatőr pilóta - Gy13 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Király Gergely
#3057 Hyundai i20 N Rally1 HYBRID
|
Amatőr pilóta |
1:07:14.470
5.000
|
115.6
|
|
2.
|
Hering Krisztián
#123 Ford Puma Rally1 HYBRID
|
Amatőr pilóta |
1:08:58.766
52.000
|
+1:44.296 +1:44.296 |
112.6
0.81
|
3.
|
Kiss Patrik István
#2385 Ford Puma Rally1 HYBRID
|
Amatőr pilóta |
1:10:57.362
6.000
|
+3:42.892 +1:58.596 |
109.5
1.72
|
4.
|
Szabó István II
#1313 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID
|
Amatőr pilóta |
1:11:58.165
1:42.000
|
+4:43.695 +1:00.803 |
108.0
2.19
|
5.
|
Bakos Martin
#5183 Ford Puma Rally1 HYBRID
|
Amatőr pilóta |
1:13:28.672
59.000
|
+6:14.202 +1:30.507 |
105.7
2.89
|
6.
|
Faragó Gábor
#1305 Ford Puma Rally1 HYBRID
|
Amatőr pilóta |
1:15:34.707
57.000
|
+8:20.237 +2:06.035 |
102.8
3.86
|
7.
|
Ifj. Szilasi Tamás
#1306 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID
|
Amatőr pilóta |
1:17:02.850
4:30.000
|
+9:48.380 +1:28.143 |
100.8
4.54
|
Büntetések (1)
Gyors |
versenyző
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy13 | Bakos Martin #5183 Ford Puma Rally1 HYBRID | Amatőr pilóta | 5.000 |